Els alumnes de Cant Coral exterioritzen les seves habilitats

Els participants d’aquesta optativa de 2n d’ESO completen el primer quadrimestre amb èxit i alegria

Amb la dosi de coneixements i pràctica acumulats des de principi de curs, els i les alumnes de Cant Coral, durant les festes nadalenques, van dur a terme dos actes destacats i amb visibilitat fora del centre: a Barcelona, amb l’hospital infantil Sant Joan de Déu, i a Agullana, amb el centre de dia Asil Gomis. Malgrat la necessària virtualitat aplicada en ambdós casos, la valoració de la participació ha estat molt bona, si bé els participants destaquen que van trobar a faltar l’escalf de la gent.

En referència al primer dels dos actes, van preparar-se per una cercavila virtual, en la qual, un cop duta a terme, van rebre, per part de les musicoterapeutes, les següents paraules d’agraïment:Gent del Narcís Monturiol. Hem rebut la vostra gravació de la nadala per l’hospital. Motes gràcies, ens ha agradat molt i ens ha fet molta il·lusió. Tenir una gravació d’una nadala boliviana ens fa especial il·lusió. A l’hospital tenim famílies de diferents països i de ben segur que poder escoltar música de casa serà molt reconfortant per a algunes d’elles. Així com la resta de nens i famílies de l’hospital, que en podran gaudir molt”.

Pel que fa al segon acte, mitjançant una conferència en directe, la gent de l’Asil Gomis d’Agullana va connectar-se amb el grup de l’optativa per compartir una bona estona de nadales plegats. Una de les anècdotes va ser que l’actual directora del centre és exalumne de l’institut.