Club de lectura

Avui, dimecres 3 d’abril, hem dut a terme la tercera sessió del club de lectura d’alumnat de l’institut. A primer cicle hem llegit Cavall de guerra, de Michael Morpurgo, i a segon cicle Ullals, de Salvador Macip i Sebastià Roig. La valoració dels llibres ha estat desigual, però hi ha hagut unanimitat a valorar molt positivament el projecte del club. L’alumnat ha gaudit de les lectures del curs i de les xerrades trimestrals i en general s’han quedat amb ganes de llegir més llibres i de fer més trobades. Per tant, aquest projecte tindrà continuïtat el curs vinent i l’alumnat ja ha fet propostes de lectures.

Per tancar el cicle el proper 15 de maig tots els membres del club participaran a la trobada de clubs de lectura d’instituts de l’Alt Empordà que tindrà lloc a La Cate. Allà podran conèixer l’autora d’un dels llibres que han llegit (Sònia Fernández-Vidal) i compartir lectures i opinions amb alumnes d’altres centres.