C.A.N.V.I.S: el musical a la mostra de Blanes.

Del 25 al 27 de maig d’enguany s’ha celebrat  la 27a Mostra de Teatre dels instituts de les comarques gironines a Blanes. D’aquesta manera, s’ha recuperat l’habitual activitat que solia haver abans de la pandèmia, coincidint amb les acaballes del mes de maig, després d’aquests dos darrers anys d’obligatori parèntesi. La mostra està organitzada pel Seminari del Professorat de Teatre de les Comarques Gironines, i no tan sols es tracta de poder gaudir d’una pinzellada de totes aquelles representacions que s’han estat assajant al llarg del curs. També significa poder compartir experiències amb estudiants de diferents municipis, sobretot després dels dos accidentats cursos on els recursos telemàtics han hagut de substituir la presencialitat.

Com és tradició, el nostre centre hi va participar amb els alumnes de l’optativa de 4t d’ESO amb el musical C.A.N.V.I.S., sorgit a partir del treball de recerca de l’alumna de 2n de batxillerat Júlia Xaudiera Surroca. Enhorabona a totes i  a tots els que us hi heu implicat perquè sigui una experiència extraordinària.