Bona feina a les aules… i a l’orquestra!

El proppassat dissabte 11 de novembre, a La Cate, va tenir lloc l’acte de lliurament de premis Figueres Talent, guardons que entrega l’Ajuntament de Figueres i que posen en valor l’esforç dels estudiants de diferents edats de la ciutat i reconeixen la seva bona trajectòria formativa.

En la categoria de les millors notes d’ESO, representant estupendament el Monturiol, vam comptar amb la Jana Illa Vila, en Quirze Puigdevall Company, la Marina Xaudiera Surroca i la Lívia Collado Van Hoestenberghe. L’enhorabona, cracks!

L’acte va concloure amb l’actuació de l’Orquestra de corda de l’escola Anicet de Pagès de Figueres. Precisament és aquí on també volem fer menció especial a tres alumnes que enguany cursen 1r d’ESO al Monturiol i, tot i haver canviat de centre recentment, segueixen formant part de l’Orquestra de l’Anicet. Bon feina, Iman Ben Baroud, Hanna Lahlal i Yasmine Mastour!