PROA+

Us informem que al nostre centre l’han atorgat el programa PROA+ amb la finalitat  d’enfortir i reforçar els centres docents per compensar l’impacte de la COVID-19.

Principis pedagògics PROA+

El programa PROA+ es basa en els principis pedagògics següents recollits a la LOMLOE:

• Equitat. Garantir la igualtat d’oportunitats i la no segregació en l’accés i dins dels centres
  • Educació inclusiva com a principi fonamental, s’atén la diversitat de tot l’alumnat.
  • Expectatives positives sobre l’èxit de tot l’alumnat.
  • Acompanyament i orientació.
  • Prevenció i detecció primerenca de les dificultats d’aprenentatge i mecanismes de reforç.
  • Repercussió de l’educació socioemocional per l’aprenentatge i benestar futur
  • Consideració del coneixement adquirit en tots els àmbits per a la millora contínua de l’ensenyamentaprenentatge.

Aquest programa va acompanyat d’una dotació econòmica per portar a terme les activitats palanca per a l’assoliment dels objectius.

Compta amb el suport de: