Unistem Day 2023

Avui, 10 de març, ens hem desplaçat a la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona per gaudir d’una jornada sobre les cèl·lules mare. Aquesta activitat s’organitza dins de l’Unistem Day 2023 i hem assistit els alumnes del batxillerat científic juntament amb l’alumnat de biomedicina.

La conferència ha constat de diferents parts en les quals cada una corresponia a un àmbit diferent sobre el tema principal. A més, hem realitzat un taller, juntament amb altres alumnes de diferents instituts, sobre el procés de regeneració d’un òrgan, on la col·laboració dels nostres alumnes Guillem Egía i Naara Salas ha sigut imprescindible.

Ha estat una experiència plena de coneixements nous, sobretot per l’alumnat de primer. A més, una bona oportunitat per l’alumnat de poder visitar la universitat de cara a les seves decisions futures.

Podeu veure en aquest àlbum les fotografies d’aquesta estada a l’UAB.

Dina Mssiad El Ouadrani

1r de Batxillerat