62a edició del concurs de Relat Breu de Coca-cola a l’Institut Mediterrània

Els dies 9 i 10 de març alumnes del nostre centre han participat en el concurs de Relat Breu Joves Talents.

És un concurs amb molta tradició i prestigi reservat només als alumnes de 2n d’ESO.

D’ençà de la Pandèmia, el concurs es realitza de manera telemàtica, cosa que facilita que els alumnes hi puguin participar, ja que es fa en hores lectives.
El dijous s’ha fet el concurs en català i el divendres el de castellà. Els participants tenen dues hores per escriure el seu relat d’un màxim de 800 caràcters a partir d’un estímul creatiu concret. Aquest any ha estat el conjunt de paraules que podeu veure a la imatge. Els participants han estat: Marina de la Cruz, Dídac Guardiola, Sara Rodríguez, Marwa Suleman i Naiara Vela. Tots coincideixen a afirmar que ha estat una bona experiència.