Un Nadal inoblidable

Avui hem celebrat Nadal a l’institut, per començar s’ha organitzat un concurs de decoració de portes amb temàtica nadalenca contrarellotge, cada classe tenia dues hores per decorar la porta de la seva aula. Tots els grups hi han posat moltes ganes i dedicació i el nivell d’elaboració ha estat molt alt. Realment ha estat una mostra d’art i creativitat enorme. Podreu veure la porta de cada grup a l’àlbum de fotografies.

El nostre professor Dani ha impartit classes de Tai-txí per aquell alumnat que voluntàriament volgués practicar aquest art marcial de moviments suaus. Ha estat molt interessant i han après a prendre consciència sobre el mateix cos i la ment.

A l’hora de l’esbarjo el grup de batucada ens ha animat els passadissos i el pati, han fet ressonar els tambors i han fet ballar a més d’un.

Després del pati l’alumnat de 1r d’ESO ha ofert un concert musical a l’alumnat de 3r d’ESO i 1r de batxillerat al gimnàs, tot seguit l’alumnat de l’opttaiva de música de 4t d’ESO ha ofert el concert als alumnes de2n d’ESO. Han combinat peces musicals amb la flauta i peces musicals amb moviments de percussió corporal. Totes les actuacions han estat molt bé, potser el moment més emotiu ha estat quan hem sentit a tot l’alumnat tocant la flauta junts.

A l’hora del segon pati la Coral del centre, formada per professorat i alumnat, ens ha ofert un recital de cançons precioses i com no, ha acabat amb un recull de Nadales populars que el públic ha pogut cantar.

Tot seguit s’ha fet el visionament dels diferents clips presentats a concurs per tutories. La classe de 3r E ha estat la guanyadora, el vídeo tenia un original guió; així i tot, he vist una gran qualitat en els balls, tiktoks, mannequin challenge,… presentats amb moltes ganes i originalitat.

E el mateix moment s’ha anunciat els grups guanyadors de la decoració de portes, 2n C ha quedat 1r classificat, 4tA segon classificat i 4t B 3r classificat.

Però no tot ha estat música, l’alumnat del PFI d’Activitats Esportives ha organitzat un torneig de futbol sala, amb equips de 1r -2n d’ESO femenins i de 3r- 4t d’ESO mixtes. S’ha acabat el torneig amb un partit emocionant entre professorat i l’equip del PFI.

També s’ha realitzat al gimnàs un taller de just dance on qui volia movia esquelet a ritme de bona música.

En resum, ha estat una jornada de Nadal inoblidable, hem gaudit de la música, del ball, de l’esport i de l’art.

Us animem a visitar l’àlbum de fotografies i vídeos d’aquesta diada festiva i aprofitem per desitjar-vos Bones Festes!