La nostra batucada visita les escoles adscrites

Aquests dies el grup de batucada de l’institut, format per alumnat i professorat, hem visitat les escoles adscrites.

Dimarts 20 de desembre hem fet una actuació al pati dels petits i al pati dels grans de l’escola Àngel Guimerà, hem tingut una gran acollida, tothom s’ha engrescat i han ballat alumnes de totes les edats.

Dimecres 21 de desembre hem pogut acompanyar a tot l’alumnat de l’Escola La Parellada durant el seu trajecte al teatre, hem fet ressonar els timbals ben fort pels carrers de Santa Oliva.

L’acollida en les dues escoles no ha pogut ser millor, esperem que moltes altres vegades puguem compartir aquests moments.

Us deixem en aquest àlbum les imatges d’aquestes activitats.