Sortida de 1r, 2n i 3r d’ESO a teatre

El dilluns 14 de novembre els alumnes de primer, segon i tercer d’ESO de l’institut Mediterrània van fer una sortida a Vilanova per anar a teatre. L’obra escollida va ser una adaptació teatral elaborada a partir de les novel·les juvenils de Jordi Sierra Fabra L’assassinat del professor de matemàtiques, L’assassinat del professor de música i L’assassinat de la professora de llengua.

Es tracta d’una adaptació força lliure d’aquestes novel·les en la qual es tracten diferents temes que interessen els adolescents, ja que reprodueixen situacions de l’institut que els són del tot quotidianes.  La posada en escena és molt actual i connecta amb els gustos musicals i estètics dels alumnes d’ESO.

Aquest espectacle relata la història d’uns joves que, després de suspendre el seu examen de matemàtiques, hauran de posar a prova el seu enginy per aconseguir superar amb èxit els enigmes i els problemes que se’ls proposen. Aquesta experiència esdevé per a ells una lliçó d’esforç, de valors i d’humor.