Sortida a l’EINA 4t Endavant!

El dimecres 16 de novembre els alumnes de 4t d’ESO del grup de l’Endavant! de l’Institut Mediterrània van assistir a una formació a l’Eina del Vendrell.

La sessió es va dividir en tres parts: presentació de l’Eina Servei d’Ocupació, explicació sobre com fer un currículum i, finalment, elaboració del propi currículum. Així doncs, les dues formadores van començar explicant al nostre alumnat quins serveis poden rebre de l’Eina (Borsa de Treball, Orientació i Formació). Posteriorment, van desgranar de manera conjunta quins són els diferents apartats que ha de contenir un currículum, sobretot tenint en compte que han de posar en valor l’experiència i les habilitats que estan adquirint a les pràctiques en empreses del Projecte Endavant!. Per acabar la sessió, van dedicar una estona a complimentar una plantilla de currículum amb les seves dades.

L’alumnat va mostrar molt d’interès durant la sessió i va participar activament a les preguntes que les formadores anaven fent. La seva valoració va ser molt positiva, tant per la informació rebuda sobre l’Eina, com per la formació sobre el currículum.

Estem molt agraïts!