Presentació Cicles Formatius

Dimecres 21 de febrer vam rebre la visita del Ferran López, cap d’estudis de cicles formatius de l’Institut Andreu Nin, que ens va fer unes xerrades de presentació dels Cicles Formatius de Grau Mitjà als alumnes de 4t d’ESO, i de Cicles Formatius de Grau Superior als alumnes de 1r de Batxillerat. El Ferran va venir acompanyat de la Pilar Mañé i la Sabrina, professionals d’Idiada, que ens van explicar les seves experiències personals i professionals i van animar les noies a participar en uns estudis o feines relacionades amb el món de l’automoció on les dones encara representen un percentatge molt baix.

Des del nostre centre els volem agrair la seva disponibilitat per venir a fer aquestes xerrades tan importants per l’orientació acadèmica del nostre alumnat.