Maquetes d’estructura atòmica

L’alumnat de 3r d’ESO hem elaborat manualment una sèrie de maquetes que consisteixen en l’estructura atòmica de cada element químic de la taula periòdica. Com ara el silici, el magnesi, el potassi, l’alumini, l’heli i molts àtoms més.

Aquest projecte ha requerit un gran esforç per part de l’alumnat , ja que necessitàvem una sèrie de coneixements i habilitats per dur a terme la construcció d’aquesta maqueta. Finalment, vam fer un mural al passadís de tercer amb totes les maquetes realitzades.

The 3rd year students of ESO have manually made a series of models that consist of the atomic structure of each chemical element of the periodic tableSuch as calciummagnesiumpotassiumaluminiumhelium, etc.

This project has required a great effort on the part of the studentssince they needed a series of knowledge and skills to finish the construction of this model. Finallywe made a wall in the hallway with all the models that we made.

En aquest enllaç podeu veure les maquetes i pòster elaborats.