OLIMPÍADES DE GEOGRAFIA

El passat dia 11 de març la universitat Rovira i Virgili juntament amb el Col·legi de Geògrafs a Catalunya i l’associació Espanyola de Geografia va organitzar la tretzena edició de l’Olimpíada de Geografia, un concurs adreçat als estudiants de la matèria de Geografia de Batxillerat.

En representació de l’Institut Mediterrània van participar els alumnes de segon de Batxillerat Eira Pernas i Gerard Vidal. Durant el matí els alumnes van assistir a unes xerrades on es va explicar les sortides professionals de la Geografia i els estudis de Geografia a la Universitat Rovira i Virgili. També van participar en la prova del concurs on van respondre a 50 preguntes d’opció múltiple en 45 minuts relacionades amb el temari de segon de Batxillerat.

Els alumnes van rebre un diploma acreditatiu per la seva participació i van gaudir d’una bona experiència per poder conèixer quines són les sortides laborals en cas que estudiïn el grau de Geografia. El curs vinent altres alumnes tindran l’oportunitat de participar en les properes Olimpíades de Geografia.