Joves amb Idees

Els alumnes d’Economia de l’Empresa de 1r de Batxillerat van participar en el 1r Taller del concurs “Joves amb Idees” que cada any organitza l’Espai Eina Empresarial de l’Ajuntament del Vendrell.

El concurs té com a objectiu desenvolupar l’esperit emprenedor dels joves, tot desenvolupant una idea de negoci que serveixi per dinamitzar i millorar el municipi del Vendrell.

El primer taller va servir per presentar el concurs, així com començar a preparar la idea de negoci dels alumnes.

El pròxim dia 6 prendran part en el segon taller per a començar a estudiar la viabilitat econòmica de les idees que hagin plantejat.

Us animem a visitar l‘àlbum de fotografies.