MEDITERR@NEWSREPORT

Com sabeu, des de principis de curs, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Mediterrània del Vendrell redacten, editen i dirigeixen la revista Mediterr@news Report amb informació de l’entorn, articles d’opinió de temes que els interessen i entrevistes fetes des dels seus ulls. Aquest mitjà de comunicació forma part d’un projecte informatiu i educatiu que té l’objectiu de fomentar el pensament crític i treballar les competències lingüístiques de l’alumnat a partir de situacions d’aprenentatge basades en temes d’actualitat.

A través d’aquest enllaç podeu llegir un ‘newsletter’ amb una selecció dels articles que la redacció escolar ha fet durant aquest primer trimestre del curs. També podeu consultar el lloc web de la revista, que va incorporant articles periòdicament.