La conquesta del Vendrell”. Projecte globalitzat de 1r d’ESO

Aquesta setmana ha finalitzat “La conquesta del Vendrell”, el darrer projecte globalitzat de 1r d’ESO, en què l’alumnat, en grups cooperatius, ha dissenyat i creat un joc de taula per conèixer el Vendrell i el seu entorn.

Al llarg de les diverses fases del projecte, els alumnes s’han organitzat, han après sobre els textos instructius, l’estructura d’una fitxa tècnica, i els tipus de jocs. Com a producte final, han dissenyat un joc de taula i l’han presentat en grup-classe. Finalment, tots els alumnes han jugat als jocs creats pels companys i els han avaluat.

Aquí podeu veure fotos dels jocs i de la sessió de presentacions orals.