Cloenda Cuidem el Vendrell

Ahir l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’institut va participar a l’acte de cloenda del projecte municipal “Cuidem el Vendrell”. En aquest projecte es pretén que l’alumnat dels diferents instituts porti terme un projecte d’aprenentatge i servei que cobreix alguna necessitat social del nostre poble. En el nostre cas l’alumnat de 3r d’ESO va presentar La sang és cosa de tots un servei comunitari que vetlla per millorar la salut dels vendrellencs i engega una campanya de donació de sang. En el cas de l’alumnat de 4t el projecte presentat és cuidem el Bosc i cuidem el barri i treballa aspectes de civisme, responsabilitat i sensibilitat del patrimoni urbà i natural.

Estem molt satisfets de poder col·laborar en aquest projecte que anima als joves a implicar-se en tenir un Vendrell millor.