Forns solars

Aquesta darrera setmana de classe vam poder posar a prova els nostres forns solars, que vam construir fa temps, però per motius evidents d’eficiència no vam voler provar fins a assegurar-nos que el sol faria la seva feina.
Les conclusions després de 4 hores cuinant coses tan diverses com una mini pizza, xocolata i núvols de barbacoa, vam veure que potser amb més temps (per horari escolar seria difícil) es podria fer quasi qualsevol menjar. Encara que la xocolata i els núvols els van devorar, la pizza potser no estava en el seu millor punt.
Un plaer aportar idees i solucions alternatives i que frenen el canvi climàtic, però sobretot un plaer treballar amb alumnes amb il·lusió.