Concurs aules netes i sostenibles

Aquest any com també hem fet el concurs de les aules netes i sostenibles on han participat tots els grups de l’ESO. Els delegats verds com a integrants de la comissió d’escoles verdes han elaborat durant diferents dies unes auditories per totes les aules dels grups participants seguint el decàleg de les aules netes i sostenibles.

Aquest curs l’aula guanyadora ha estat la de 4t d’ESO grup A. Com a premi l’institut els ha convidat a un esmorzar a la cantina. Els alumnes han pogut gaudir d’una merescuda recompensa per la seva implicació en mantenir l’aula neta sense malbaratar recursos i energia. El curs vinent continuarem fent el concurs per conscienciar als alumnes en la tasca d’estalviar energia, reduir residus i mantenir les aules en bon estat.

Aquí teniu l’enllaç a l’àlbum de fotos