Concurs de Cultura Clàssica Odissea XXIII

L’alumnat de Llatí de 4t d’ESO i Batxillerat ha participat en el Concurs de Cultura Clàssica Odissea XXIII.

Un total de 553 grups d’alumnes de llatí i grec de tota Catalunya (i més de 2800 en l’àmbit estatal) ha participat durant aquesta setmana al Concurs Odissea. Aquest any les preguntes giraven entorn l’aigua (a la mitologia, a la història i les institucions, a la vida quotidiana i a l’art i la literatura).

El nostre institut ha format un total de 12 grups. Durant els primers dies, els nostres alumnes de 4t han anat empatats en primer lloc! Finalment, han obtingut una molt bona puntuació: 71 punts de 73.

Enhorabona a tots els nostres alumnes de llatí que han estat a punt d’aconseguir la victòria!