Accions de la Comissió d’Escoles Verdes

Aquestes són algunes de les accions dels delegats verds de l’Institut Mediterrània al llarg del curs. Algunes d’elles ja consolidades, com el concurs d’aules agradables en el que participen totes les tutories i la guanyadora ha sigut l’aula 1r d’ESO flexible 4. La neteja de pati per part de les tutories on el grup de primer B ha sigut el premiat per recollir més kg de brossa al pati.

També han continuat fent accions com recollida de taps, piles, revisió de les aixetes per estalviar aigua i conscienciació d’aquest recurs amb l’exposició “Qui embruta el mar? de l’ACA“.

L’hort continua com acció consolidada on els alumnes han plantat cigrons, pèsols, faves i gira-sols que després de cultivar i recol·lectar han pogut degustar. A les sessions de delegats també han treballat problemes ambientals com el tema del plàstic, les escombraries amb vídeos i cartells.

Com cada any també cal destacar la participació en la Confint i finalment l’acció que hem inclòs aquest curs a primer d’ESO, la recollida selectiva d’alumini on la participació de l’alumnat ha estat excel·lent.

Des de la Comissió d’Escoles Verdes donem les gràcies a tots els membres i col·laboradors.