Preinscripció curs 2023 – 2024

La preinscripció escolar per al curs vinent 2023-24 es realitzarà de manera telemàtica. A continuació trobareu tota la informació.

DATES PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:
  • Educació Secundària Obligatòria: del 8 al 20 de març
  • Batxillerat: del 19 al 25 d’abril
PROCÉS (NOMÉS 1r d’ESO):

Enllaç per fer la sol·licitud:  https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/eso/preinscriute/sollicitud/

(aquesta pàgina s’actualitza una setmana abans de la preinscripció i la sol·licitud s’activa just al mateix dia d’inici de les preinscripcions)

1. Cal clicar a l’enllaç “sol·licitud de preinscripció d’educació secundària obligatòria”
  2. Baixa a baix del tot de la web i clica a “per internet” i després “ves-hi”.    (Si us demana número de sol·licitud, és probable que hàgiu clicat a “modificar sol·licitud”, cal que repetiu el pas 1).
  3. Heu entrat al portal de preinscripció, escolliu la modalitat en funció de si disposeu de certificat digital:
  • Electrònica: cal identificació digital (DNI electrònic, Cl@ve, idCat…)
  • Suport informàtic: sense identificació digital

Podeu mirar el següent VÍDEO que us orienta en el procés, recordeu que el codi de centre és 08053042 (es necessita per indicar a quin centre vol fer-se la preinscripció).

1. Cal guardar el resguard de preinscripció per a la matrícula.

RECORDEU: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne/a

Descarregar full d’instruccions de preinscripció 1r d’ESO

DATES PER EFECTUAR LA MATRÍCULA