Un món d’oportunitats

El Projecte de diversificació curricular a 4t d’ESO “Un Món d’Oportunitats” és un programa per a l’alumnat de quart d’ESO, per estimular la continuïtat formativa de l’alumnat amb dificultats d’aprenentatge, baix nivell d’assoliment de competències i/o risc d’abandonament escolar.

El projecte, que ja té una trajectòria de més de 15 anys a l’INS Miquel Martí i Pol, té els objectius de:

• Reduir l’absentisme escolar de 3r a 4t d’ESO.
  • Afavorir l’acreditació de l’ESO amb l’aplicació d’un programa adaptat del currículum ordinari.
  • Potenciar la continuïtat en els itineraris posteriors.

“Un Món d’Oportunitats” és un programa amb una organització curricular i un horari de permanència al centre diferent, l’alumnat realitza formació en empreses setmanalment, els dimarts i dijous. Es realitzen algunes matèries amb el grup classe, i en la resta es realitza una programació específica, desenvolupant també projectes interdisciplinaris i activitats que contribueixen a l’orientació professional de l’alumnat.