Tràmits

Titulacions

El títol d’ESO s’expedeix automàticament quan s’ha aprovat el curs.

El títol de Batxillerat s’ha de sol·licitar a la secretaria del centre enviant la sol·licitud del títol de Batxillerat correctament emplenada (si no es disposa de signatura digital, no cal que es signi el document) al correu electrònic: titolsinsmmartipol@gmail.com i seguir les instruccions que, després, es demanen per a completar el tràmit. En cas de ser família nombrosa o monoparental cal adjuntar una imatge del carnet.

Modificacions en el currículum Per a qualsevol canvi d’assignatura o de modalitat de 4t d’ESO o de Batxillerat cal fer una sol·licitud a la secretaria del centre abans que hagi transcorregut un mes des de l’inici del curs.
Convalidacions de música, dansa i esport L’alumnat que cursa ESO/Batxillerat i, simultàniament, estudis de música, de dansa o amb dedicació significativa a l’esport, poden sol·licitar la convalidació o el reconeixement de matèries.

(més informació sobre convalidacions de música i dansa)

(més informació sobre convalidacions d’esport)

Certificat nivell C1 de català Per sol·licitar el certificat del nivell C1 de català cal emplenar el full de sol·licitud de reconeixement de l’equivalència del nivell B2/C1.

(veure requisits)

Ajuts ESO
  • L’ ajut del consell comarcal per a activitats i també llibres i material didàctic es convoquen, normalment durant el mes de juny.
  • Per l’ajut de fons social  per sortides els impresos es poden obtenir a la secretaria de centre. Es recomana presentar-lo durant el mes de juny i el termini màxim és el 18 de setembre.
Beques Batxillerat
  • Els ajuts a l’estudi de caràcter general per a l’alumnat que cursa estudis postobligatoris, es convoquen durant el mes de juny.
  • Els impresos es poden comprar a l’estanc o a la pàgina web del Ministerio de Educación y Ciencia.
  • La presentació de la sol·licitud finalitza habitualment el 30 de setembre. Alumnes de 2n Batxillerat que inicien per primera vegada estudis universitaris (PRECO).
  • Els impresos es poden obtenir a la secretaria del centre o la pàgina web de l’AGAUR.
  • La presentació de la sol·licitud finalitza habitualment a principi del mes de juny. Ajut de Fons Social per ESO i Batxillerat.

Si no trobeu la sol·licitud específica per demanar la documentació que necessiteu, podeu fer la petició presentant una Sol·licitud genèrica a Secretaria.

Descarregar sol·licitud genèrica