Projecte GEP

L’INS Miquel Martí i Pol és un dels primers centres que va participar, en el curs 2014-2015, en el que s’anomena Projecte GEP (Generació Plurilingüe) dins d’un marc per al plurilingüisme vers el desenvolupament competencial. L’objectiu d’aquest grup és millorar la competència lingüística i plurilingüe de l’alumnat a través accions en llengua anglesa que estimulin l’aprenentatge de continguts no lingüístics en altres àrees curriculars.

Així doncs, l’alumnat rebrà part d’algunes matèries en llengua anglesa, a través de diverses activitats, mini projectes i presentacions. Les àrees que estan implicades en el projecte GEP són Educació Física a 4t (on també hi ha el projecte Erasmus EQ Helps),  Visual i Plàstica a 4t, Geografia i Història a 1r i 3r d’ESO, Economia a 4t i 1r de batxillerat i Tecnologia a 3r d’ESO. A banda d’aquestes matèries, també s’ha desenvolupat un projecte en anglès a l’optativa de projectes de 3r d’ESO.  És essencial la consolidació d’aquest projecte GEP a nivell de centre com a eix important en la internacionalització de l’educació. És per això que està previst la creació d’una comissió internacional a partir de la qual es dissenyaran diverses accions per a la consolidació GEP.