SIEI

El Suport Intensiu d’Escolarització Inclusiva (SIEI) és un projecte que aposta per la inclusió, per l’oportunitat de donar a tot l’alumnat, un entorn d’aprenentatge i convivència no excloent.

Es prioritza la participació de l’alumnat en el dia a dia del centre, els alumnes estan majoritàriament en el grup de referència i participen en l’espai SIEI per a dur a terme projectes específics.

Els objectius principals que es plantegen són:

• Vetllar pel benestar de l’alumnat i per la seva participació en el centre.
  • Acompanyar a l’alumnat i a l’equip docent en el procés d’ensenyament-aprenentatges.
  • Proporcionar situacions i eines que permetin guanyar autonomia i funcionalitat.

Des del SIEI es considera indispensable adaptar el funcionament tenint present l’evolució i les necessitats de l’alumnat que en forma part en cada moment. Per donar resposta als objectius plantejats, s’ha optat per un funcionament en format tallers que es detallen en les unitats didàctiques que es presenten a continuació:

• UD.0 Acollida a l’alumnat del SIEI
  • UD.1 Dia a dia al SIEI