Escola verda

Ser Escola Verda significa haver rebut un distintiu certificant el compromís de l’escola per desenvolupar diferents accions vinculades a l’educació ambiental i de respecte vers el seu entorn. El nostre centre és Escola Verda des del novembre de 2006.

El programa d’escoles verdes és un projecte del Departament de Medi Ambient i Educació de la Generalitat de Catalunya en funcionament des de l’any 1998 que té la voluntat de millorar l’escola d’acord amb els nous reptes de l’educació i ho fa a través de l’objectiu de sensibilitzar, dinamitzar i donar suport a la comunitat educativa per tal que incorpori els principis i els valors de la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida escolar. Alhora, fem xarxa amb altres escoles verdes i entitats de la comarca amb l’objectiu d’establir espais de treball comú per coordinar-nos, debatre i intercanviar experiències entre centres i entitats, amb la finalitat d’obtenir idees i recursos per ser més sostenibles.

La comissió d’escola verda de l’INS Miquel Martí i Pol està formada per professorat i delegats verds representants de cada classe. La comissió organitza i gestiona les diferents accions que es porten a terme al centre, actualment continuem treballant en aspectes relacionats amb el foment d’estalvi energètic, la gestió correcta de residus, els desplaçaments al centre i el reciclatge. L’hort, la Caminada Verda i els patis amb residu zero són activitats que ja formen part dels projectes consolidats de l’INS.

L'hort

Per estar al dia de què fem, també podeu llegir el nostre blog:

Blog d’Escola Verda INS Miquel Martí i Pol