AFA

L’AFA SOM TOTES I TOTS!

L’AFA de l’Institut Miquel Martí i Pol de Roda de Ter som l’Associació de Famílies d’Alumnes que, de manera voluntària, treballem al costat de l’institut per tal de col·laborar i ajudar en aquells aspectes que ens afecten a totes i tots com a membres de l’institut: professorat, alumnat i les seves respectives famílies.

Ens reunim un cop al mes per compartir i organitzar les activitats i gestions necessàries. Ens organitzem per comissions, així cadascú pot col·laborar en les actuacions de l’AFA que més li agradin i encaixin amb el seu perfil.

Les comissions són:

• Presidència, vicepresidència, secretària i tresoreria
    • Comissió de festes
    • Consell escolar
    • Transport escolar
    • Comissió de famílies
    • Comissió de llibres
    • Consell escolar Municipal
    • Comissió de Pla d’Entorn

L’AFA està oberta a totes les famílies, i participar-hi resulta una experiència molt enriquidora: les famílies podem col·laborar activament amb el centre.

A continuació detallem algunes de les actuacions que gestionem des de l’AFA:

• xerrades per a famílies i alumnat
  • col·laboració amb la revista Rodalies.
  • cessió, gestió i manteniment de les taquilles.
  • reciclatge i reutilització dels llibres de 1r fins a 4t ESO, així com contractació de llicències digitals i impressió de dossiers, fet que suposa un gran estalvi per les famílies.
  • cessió de premis per a concursos que organitza el centre.
  • cessió de material per a festes que organitza l’institut.
  • recol·lecta de diners per viatge de final de curs.
  • entre molts d’altres esdeveniments i tasques.

Segueix-nos al nostre instagram @miquelmartiipolrdt i estaràs al dia de tot!

Per formar part de l’AFA, et pots apuntar a les pròximes eleccions enviant un correu electrònic a ampa.ies.mmp.rodadeter@gmail.com i ens posarem en contacte.

O també ens pots visitar a la nostra oficina situada a l’institut en el següent horari:
Dimarts de 14.40 h a 16.40 h
Dimecres i divendres de 9 a 12 h

A continuació, proposem un recull d’informació interessant que des de l’AFA creiem interessant que les famílies d’alumnes del centre tingueu a la vostra disposició:

Guia per orientar professionals de l’educació i famílies d’alumnes en el bon ús de les tecnologies digitals.

El sistema educatiu (De 4t ESO al món laboral)

On puc trobar la informació que necessito?

Guia pràctica d’orientació acadèmica i professional

Aquí podeu trobar documents informatius de les quotes de l’AFA de diferents nivells:

Carta informativa quota batxillerat