JORNADA SOLIDÀRIA DE NADAL

Una jornada especial

Benvolgudes famílies, el proper dijous 19 de desembre, abans de començar les vacances de Nadal celebrem a l’institut la Jornada solidària de Nadal a l’ESO; un seguit d’activitats per passar una jornada diferent a l’institut fent activitats que pretenen promoure la sostenibilitat del planeta i la sensibilitat cap a persones en situacions desafavorides.

De 9 a 11: xerrades i tallers

1r ESO: taller: fabriquem el nostre portaentrepans

2n ESO: l’ONG Mare mortum : xerrada i taller sobre els refugiats

3r ESO: Jocs adaptats a la diversitat funcional i xerrada “Plastificats”

4t ESO: Xerrada sobre “El sexo olvidado” i realització d’obsequis per la donació de sang

ESMORZAR AL PATI:

Organitzat per l’alumnat de 4t d’ESO per contribuir al seu viatge de final d’etapa. (Tot a 1€)

11:45 LA VIA SOLIDÀRIA

L’alumnat es distribuirà des de la plaça Pau Picasso fins a Càrites formant una cadena que omplirà el rebost de Càrites per ajudar a les més de 100 famílies del poble que necesiten ajuda i passaran els aliments que s’han recollit durant aquest dies a totes les classes amb aquesta finalitat.

És una cadena simbòlica que ens fa entendre que entre tots la solidaritat és possible.

També col·laboraran en aquesta cadena els alumnes de 2n de primària de l’escola Mogent que estan tractant el tema de la solidaritat.

13:00 CLOENDA: Per acabar la jornada, els alumnes es trobaran a la plaça parroquial i escoltaran la cantada de nadales de la coral de 1r i 2n de l’institut.

.