1 DIAGNOSI

Per fer la diagnosi del centre s’ha utilitzat diferents eines. La principal ha estat l’enquesta feta a partir de l’eina SELFIE, però també s’ha fet una enquesta de competència digital docent i un qüestionari digital a les famílies.

Es va fer respondre l’enquesta SELFIE, a finals de novembre, enviant un enllaç per Clickedu, tant a professorat, alumnat, com equip directiu. Van tenir una bona participació, van respondre el 80% dels membres de l’equip directiu i 91% del professorat. Pel que fa a l’alumnat, van respondre l’enquesta durant una hora de tutoria i la van respondre el 74%.

Pel que fa a l’enquesta de competència digital docent, es va fer a principis de desembre. La participació va ser d’un 52,7%. Es creu que la participació no va ser gaire alta perquè es van enviar moltes enquestes , de diferents temàtiques, en poc temps i a final de trimestre.

Finalment, es va passar una enquesta digital a les famílies, durant el desembre, que va tenir poca participació, només hi ha haver 70 famílies. Això de per si ja és un indicador.