PREVENCIÓ DE LA COVID 19

REQUISITS D’ACCÉS ALS CENTRES EDUCATIUS

La família/tutors han de verificar, abans d’anar a l’escola, l’estat de salut del seu fill/a i comprovar que no tingui elevació de la temperatura superior a 37,5ºC ni la nova aparició de cap altre símptoma de la taula de símptomes.

• TAULA DE SÍMPTOMES COMPATIBLES AMB LA COVID-19
14 anys

_ Febre o febrícula

_ Tos

_ Dificultat per a respirar

_ Mal de coll

_ Congestió nasal

_ Mal de panxa

_ Vòmits i/o diarrees

_ Mal de cap

_ Malestar

_ Dolor muscular

>14 anys

_ Febre o febrícula

_ Tos

_ Dificultat per a respirar

_ Mal de coll

_ Alteració del gust o de l’olfacte

_ Vòmits i/o diarrees

_ Mal de cap

_ Malestar

_ Calfreds

_ Dolor muscular

• No es pot anar a l’escola, si l’infant, adolescent o la persona adulta presenta alguna de les següents situacions:
  • Es troba en aïllament perquè ha estat positiu per a la COVID-19.
  • Esta en espera del resultat d’una PCR o una altra prova de diagnòstic molecular.
  • Conviu amb una persona diagnosticada de COVID-19.
  • Es troba en periode de quarantena domiciliaria per haver estat identificat/da com a contacte estret d’alguna persona diagnosticada de COVID-19.