PLA D’OBERTURA DE L’INSTITUT MARTA MATA

El curs 19-20 acabarà de forma telemàtica el 19 de juny, però si vols venir a l’institut a fer tutoria, a recollir algunes pertinences o a deixar els llibres de préstec, el teu o la teva coach et proposarà el dia i l’hora en que ho podràs fer.

És una assistència voluntària i, si vens has de portar la mascareta i la declaració responsablehttps://documents.espai.educacio.gencat.cat/FormularisModels/CentresGestioAdministrativa/A820.pdf signada pels pares conforme que:

En l’actualitat o en els últims 14 dies:

• Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.
  • Que no siguin o hagin estat positives per al SARS-CoV 2
  • Que no   hagin estat  en   contacte estret amb cap positiu confirmat o simptomatologia compatible.
  • Calendari vacunal al dia.

En cas que l’infant presenti una malaltia crònica d’elevada complexitat que pugui augmentar el risc de gravetat en cas de contraure la infecció per SARS-CoV2, es valorarà de manera conjunta –amb la família o persones tutores i el seu equip mèdic de referència–, la idoneïtat de reprendre l’activitat escolar. Es consideren malalties de risc per a la CovID-19:

• Malalties respiratòries greus que precisen medicació o dispositius de suport ventilatori.
  • Malalties cardíaques greus.
  • Malalties que afecten al sistema immunitari (per exemple aquells infants que precisen tractaments immunosupressors).
  • Diabetis mal controlada.
  • Malalties neuromusculars o encefalopaties moderades o greus.

Es pot consultar tot el Pla d’obertura de l’institut Marta Mata aprovat per la inspecció i el consell escolar a l’apartat Secretaria virtual