NOU LOGOTIP DE L’INSTITUT MARTA MATA

Aquest últim trimestre, des de la matèria de Visual i Plàstica de 3r, en l’apartat de disseny gràfic, s’ha proposat un concurs per dissenyar un nou logotip per a l’insitut Marta Mata, un logotip que identifiqués a tot l’alumnat del nostre centre.

Cada classe de 3r va escollir dos finalistes d’entre tots els treballs presentats que es van publicar a l’instagram per a que fossin votats per tota la comunitat educativa.

Finalment va ser escollit el logotip dissenyat per l’alumne Hugo Laporte que, en paraules del propi autor: “representa les muntanyes que envolten l’institut amb 3 triangles de diferents mides i colors perque vol dir que siguis com siguis pots estudiar en aquest institut, no importa ni el teu color, ni les teves creences ni les teves característiques personals…”

ENHORABONA HUGO !!!!