Exposició “¿QUIÉN SOY YO?

Benvolguts i benvolgudes,

Ja podeu veure muntada al passadís de 1r d’ESO l’exposició “¿Quién soy yo?”. Mireu quin goig fa!

A través d’aquest eix temàtic hem treballat quatre grans objectius: l’autoconeixement, la visibilització de cada alumne, la valoració de la diversitat i la cohesió de grup.

Aquestes són algunes de les activitats treballades des de les matèries:

• Des de Català cada alumne s’ha presentat a través del Fòrum de clickedu i ha fet una exposició oral sobre “Les meves especialitats.
  • Des de Castellà han treballat l’editori de text, el corrector i com adjuntar una actiivitat a “Entrega de treballs” a partir de la descripció de la seva habitació.
  • Des de Socials hem elaborat la “Línia del temps de la nostra vida” i hem buscat i analitzat una font primària de la nostra història familiar.
  • Des de Naturals hem investigat els components del sistema solar.
  • Des de Matemàtiques han descobert el seu número personal amb la factorització numèrica.
  • Des de Música han triat una peça musical i han fet un petit vídeo on expliquen per què s’identifiquen amb la música triada.
  • Des d’Anglès han creat una presentació en power point i un breu vídeo on s’han presentat a ells mateixos, la seva famíia i han explicat les rutines diàries i activitats d’oci que practiquen.
  • Des de tutoria s’han fet una foto amb algun objecte significatiu i han enviat la tasca a través “d’Entrega de treballs” de clickedu. També han fet una breu presentació oral davant del grup.

Enhorabona a tot l’alumnat de 1r!!

Gràcies als companys de 3r encarregats de penjar els autoretrats, bona feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *