CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA CURS 20-21

La confirmació de plaça de l’alumnat que farà  2n, 3r i 4t d’ESO, el curs 2020-2021, es va fer telemàticament des del 25 de juny a l’1 de juliol, però si alguna alumne no ho va tramitar ho pot fer seguint les instruccions següents:

Cal reenviar-la al correu del centre: a8065421@xtec.cat.

En aquesta mateixa web, cliqueu a Administració i serveis/Secretària Virtual per saber quins són els tràmits.

Recordeu entrar al Clickedu per signar les autoritzacions del curs vinent. Us deixem un vídeo que explica com fer el procediment de les autoritzacions

1 comentari

1. Rafaela Bailón

Bon dia sóc la mare de l’Íngrid Fernández que farà 3r.
    Al juliol ja vaig signar tots els documents com ens heu explicat, però encara no surten com a verificats. Igualment, no veig el document per poder descarregar els drets d’imatge i signar-lo. Per una altra banda, tampoc veig la declaració de responsabilitat que expliqueu al vídeo.
    M’agradaria saber si tota aquesta documentació ja la tinc al dia o no.
    El meu telèfon és 610404210 i el meu mail bailon.rafi@gmail.com.
    Salutacions
    Rafi

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *