Carnestoltes a l’Ins Marta Mata

El passat divendres 17 de febrer de 2023, a l’Institut Marta Mata es va celebrar per Carnestoltes un concurs de comparses, després de 10 anys. Cada classe va escollir una temàtica diferent.

Els presentadors van ser 4 alumnes de 4t: Biel de la Fuente, Nicole Martínez, Abril Molano i Monica Sánchez.

Els membres del jurat van ser: Míriam Rubio, Sara Castaño, Oriol de Haro i Javi Martínez, docents de l’institut

A les actuacions es van valorar diferents apartats: vestuari, coreografía, temàtica, utilització de material reciclat i la participació de tots els membres del grup. L’actuació no podia passar dels 3 minuts.

Hi va haver 3 premis:

1. El primer premi: dues hores a “Les Vernedes”, les piscines municipals de Montornès. Els premiats van ser la classe de 4tB amb la comparsa de la pel·lícula de “Teen Beach Movie”.
  2. El segon premi: un pica-pica a la cantina de l’Institut, el van guanyar els alumnes de la classe de 4tC amb la comparsa de “Thriller” de Michael Jackson.
  3. El tercer premi el va guanyar la classe de 3rA amb la comparsa “Guirilàndia” que consisteix en fer un partit d’alumnes-professors de l’esport que vulguin.

Podeu veure fotografies al compte d’Instagram de l’institut: https://instagram.com/insmartamatamontornes?igshid=YmMyMTA2M2Y=