Campanya #myfreedomday

Hi ha esclaus en l’actualitat?

Aquesta és la pregunta que ha sorgit en el marc de l’Eix Temàtic del 2n Trimestre “Mite o realitat?”

Des de la matèria de Ciències Socials els nois i noies de 1r d’ESO han començat a treballar les civilitzacions antigues: Mesopotàmia, Egipte, Grècia i Roma. L’alumnat ha pogut contrastar alguns canvis i continuïtats pel que fa a la societat, l’economia, la política i la cultura.

Pel que fa a l’esclavitud, hem constatat que malgrat sembli quelcom exclusiu de l’antiguitat malauradament encara existeix avui dia.

Vam tenir l’oportunitat d’ampliar la informació amb la xerrada de l’ONG A21, la qual va presentar-nos el tema del tràfic d’éssers humans (TEH), com a manifestació actual de l’esclavitud moderna i les tres àrees en les quals hi treballa: Sensibilització – Rescat – Reinserció.

Compartim el vídeo que han fet els nois i noies de 1r d’ESO per col·laborar en la iniciativa #MyFreedomDay, una campanya internacional per sensibilitzar sobre el TEH.

I també compartim l’enllaç a la pàgina de la CNN World! El vídeo que van fer va ser triat per sortir publicat l’11 de març! Moltes felicitats!!!

Encara queda molt per fer perquè tothom a tot arreu sigui lliure, aquesta és la petita i alhora gran aportació del fabulós alumnat de 1r d’ESO!

Enhorabona!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *