4a Xocolatada Solidària

Estem contents i emocionats perquè per quart any consecutiu, els nostres alumnes de CFGM de Cuina i Restauració en col·laboració amb els alumnes de 3r d’ESO de la matèria optativa d’Espai Solidari, tornaran a donar suport a la iniciativa de l’Hospital Sant Joan de Déu “Taca’t pel càncer infantil“, que recapta diners per lluitar contra aquesta malaltia.

Divendres a l’hora del pati farem l’esperada xocolatada solidària a la cafeteria de l’Institut, des de les 9’50 a les 10’20 (hora de l’esbarjo). Tots els diners recaptats es donaran a l’Hospital Sant Joan de Déu.

Aquí podeu veure la notícia de Vallès Visió del curs passat:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *