Xerrada de l’exalumna Natalia Gálvez

El passat divendres 24 de març va fer una xerrada als alumnes de 2n de batxillerat, en la matèria d´Economia d´Empresa, l´exalumna del nostre centre, Natalia Gálvez.

La Natalia està estudiant actualment 3r cursdel grau d´Economia Internacional, íntegrament en anglès, a la Facultat d´Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.

Va explicar als alumnes de 2n de batxilleratels aspectes més importants dels seus estudis, els va ensenyar la plataforma virtual de la Facultat i van tenir l´ocasió de plantejar preguntes i dubtes que la Natàlia va respondre molt amablement.Va ser una sessió diferent on els alumnes van tenir l´oportunitat d´intercanviar opinions i de rebre informaciómolt útil i instructiva.

Agraïm la Natàlia la seva bona predisposició i amabilitat  i li desitgem molt d´èxit tant en el terreny acadèmic i professional com en el personal.

Maribel de Frutos Llovet

Profesora d´Economia. INS Les Marines