TALLERS D´EDUCACIÓ FINANCERA A 4t d´ESO

Durant el curs escolar 2016-17 s´han realitzat al nostre centre tallers sobre economia financera en les matèries d´Economia i Emprenedoria de 4t d´ESO. Aquests tallers s´han fet  cada avaluació per voluntaris de l´associació EFEC que són persones vinculades directament amb els sector bancari.

EFEC ofereix la possibilitat d´impartir educació financera personal bàsica a alumnes de 4t d´ESO. Aquest programa d´alfabetització i educació financera s´emmarca en les recomanacions d´organismes internacionals com l´OCDE.

L´alumnat va participar activament en el desenvolupament dels tallers i l´ avaluació i els resultats han estat molt satisfactoris. Han resultat uncomplement molt adient per al seu aprenentatge

Maribel de Frutos Llovet

Professora d´Economia. INS Les Marines