Viatge a Estocolm dels alumnes de 1r de batxillerat

Entre el 5 i 11 d’abril, l’alumnat de 1r de batxillerat que participa en l’intercanvi entre l’Institut Les Marines i el Blackebergs Gymnasium van passar una setmana amb les seves respectives parelles lingüístiques i les seves famílies d’acollida. Durant aquests dies, van tenir oportunitat de viure de primera mà l’estil de vida nòrdic i de conèixer molts aspectes de la cultura sueca i del dia a dia d’un institut públic de l’àrea metropolitana d’Estocolm. També van gaudir d’un intens programa d’activitats culturals, de les quals caldria destacar les visites guiades al Museu Vasa, al Museu Abba i al barri de Gamla Stan. Tot i el fred, l’experiència va ser d’allò més positiva i enriquidora. A aquest enllaç trobareu un àlbum amb una selecció de fotografies.