6a jornada matemàtica Matesdefels

El passat 10 de maig a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) de Castelldefels va tenir lloc la 6a jornada matemàtica Matesdefels.

Matesdefels és una trobada matemàtica organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics de Castelldefels amb la col·laboració de la UPC i l’Ajuntament de Castelldefels. La jornada té com a objecte el treball de les matemàtiques des del joc. Hi participen alumnes de primària i secundària.

Des de l’Institut Les Marines han participat cinc alumnes de 1r de Batxillerat: Marc Ávila, Pau Barceló, Lluc Claveras, Daniel Marín i Ferran Suánez. Des del centre aprofitem aquesta nota per fer-los l’agraïment i el reconeixement que es mereixen.