Exposició de Velázquez i Tolouse-Lautrec

El passat 18 de gener, els alumnes de la matèria d’història de l’art de segon de Batxillerat van anar al Caixaforum de Barcelona acompanyats per les professores Vicky Vega i Montse Martin per gaudir de sengles visites guiades a les exposicions “Velázquez i el segle d’or” i “Tolouse-Lautrec i l’esperit de Montmatre”. De la primera exposició cal destacar el fet de que a més d’una magnífica selecció de quadres del pintor sevillà procedents del Museu del Prado de Madrid, els alumnes van poder admirar de prop obres d’artistes de la talla de Ribera, Zurbarán, Murillo, Tiziano, Rubens, Brueghel el Vell o Van Dyck. L’exposició dedicada a Tolouse-Lautrec va permetre als nostres estudiants submergir-se en l’esplendor artístic del bohemi barri de Montmartre de finals del segle XIX.