Eleccions i constitució del nou Consell Escolar

Els resultats a les eleccions al Consell Escolar després del procés electoral són els següents:

Sector Alumnat: Valèria Conte Martín, 386 vots; Daniel Miguel Yepes, 200 vots; Judith Longay Gallego, 190 vots. Per tant, Valèria Conte Martín i Daniel Miguel Yepes formaran part del Consell Escolar.

Sector Pares i Mares: María José De Miguel Echezarreta, 24 vots; Cristina Quiroga Tojeiro, 17 vots; Nina Eriksson, 13 vots; Yolanda Fernández Mejías, 13 vots; Begoña Consuegra Prat, 10 vots. Per tant, María José De Miguel Echezarreta, Cristina Quiroga Tojeiro, Nina Eriksson i Yolanda Fernández Mejías formaran part del Consell Escolar.

Sector Professorat: Lourdes Onna Juanes, 17 vots; Juliana Del Bosque García, 12 vots; Núria Onna Juanes, 11 vots; M. Pillar Bellido, 8 vots; Patrícia Vallés Chenoll, 6 vots. Per tant, Lourdes Onna JuanesJuliana Del Bosque García i Núria Onna Juanes formaran part del Consell Escolar.

El nou Consell Escolar queda integrat pel següents membres:

• Director: Vicent Chofre Martínez
  • Cap d’Estudis:Maria del Mar Mayoral Sanes
  • Secretari: Antoni Travesset i Villarte
  • Representant sector PAS: Nicolás García Ales
  • Representant AMPA: Ildefons Fernández Araque
  • Regidora o representant Ajuntament: Carmen Ferrer Panillo
  • Representants sector professorat: Roser Farrés Costafreda, Isabel García Sánchez, Rosa Maria Ruiz Castell, Maria Angel Cintora Yagüe,Lourdes Onna Juanes i Juliana Del Bosque García i Núria Onna Juanes
  • Representants sector mares/pares d’alumnes: Maria José De Miguel Echezarreta, Cristina Quiroga Tojeiro, Nina Eriksson i Yolanda Fernández Mejías
  • Representants sector alumnes: Valèria Conte Martín, Daniel Miguel Yepes, Roger Heredia Soriano i Alex Madrid Lerga