Dia Internacional de l’Holocaust

Un grup d’alumnes de primer de batxillerat va assistir el 28 de gener al Saló de Plens de l’Ajuntament de Castelldefels per participar en un acte institucional de commemoració del Dia Internacional de l’Holocaust i de Prevenció de Crims Contra la Humanitat. L’acte va començar amb la lectura d’un manifest a càrrec de Maria Miranda – Alcaldessa de Castelldefels, i el regidor de Nova Ciutadania i Interculuralitat, Alex Company (CSPOT). Després de la intervenció del president de l’ Amical de Mauthausen i altres camps, Enric Garriga, l’acte va finalitzar amb la lectura per part dels alumnes de batxillerat del nostre institut del jurament durant l’alliberament de Mauthausen.