Final II Fira de la Formació Professional

Després de tres dies bastant intensos, podem dir que el balanç final a la fira ha estat molt positiu. S’han fet durant aquests dies tallers, xerrades i s’ha donat informació de tot el que fem als cicles formatius de Química que s’imparteixen  l’Institut la Romànica.

Gran feina feta per part de tots els professors que han participat a les activitats i l’organització del nostre estand a la fira.

Moltes gràcies a tots!!

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut