Graduació de Batxillerat 2026

Divendres 29 de maig vam viure un d’aquells moments que tanquen una etapa i, alhora, n’obren moltes altres: l’acte de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat.

Hi ha camins que no s’acaben del tot, perquè tot allò que hem après, compartit i viscut ens acompanya sempre. A partir d’ara, empreneu nous reptes, noves preguntes i nous horitzons, però recordeu que la Romànica sempre serà casa vostra.

Aquests dies, immerses i immersos en les PAU, us volem fer arribar tota la força, la calma i la confiança del món. Que les proves vagin d’allò més bé i que pugueu demostrar tot el que sou capaces i capaços de fer.

Estem molt orgulloses de totes vosaltres. Molta sort, promoció de 2n de Batxillerat! ✨

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut