Autoestima i Benestar

El passat dijous 23 de novembre, les companyes de 2n van realitzar el taller “Autoestima i Benestar”. L’Espai Jove “La Roma” (@joves.barbera) ens va visitar per fer-nos reflexionar sobre la relació que tenim amb el nostre cos i com d’esbiaixats i irreals han estat els i les nostres referents des de ben petites.

Moltes gràcies per la visita! Continuem defensant i lluitant per una educació amb valors.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut