Taller “Xoc de realitat” a 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO participen al taller “Xoc de realitat”, organitzat per les tècniques de l’Oficina Jove del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, en què es treballen les diferents opcions acadèmiques, professionals i vitals un cop finalitzat l’ensenyament obligatori.

 

Ja tenim guanyador del concurs “Dissenya la carpeta commemorativa del 25è aniversari de l’institut”

Tal i com ja vam explicar, el proper curs l’institut farà 25 anys i, per celebrar-ho, vam convocar un concurs per tal que els alumnes dissenyessin una carpeta commemorativa per a l’ocasió.

El jurat del concurs, format per membres del professorat del centre, ha decidit que el disseny guanyador és el de l’alumne de 1r d’ESO B Biel Montalat. Al setembre en podrem veure el resultat.

Enhorabona!

Bon estiu!

Desitgem que passeu un bon estiu i que gaudiu, entre altres coses, de la lectura dels tres treballs literaris dels alumnes del centre premiats al llarg d’aquest curs. Esperem que us agradin!

-Tomeu Beltran (1r B): Avui no és el dia, millor demà

Guanyador del 1r ConcurTs JOVE en la categoria primer cicle de l’ESO (El Biblionauta)

-Tomeu Beltran (1r B): Històries de l’avi Narcís

Guanyador del 41è concurs de treballs literaris, socials i científics per a la joventut de l’Alt Empordà en la categoria conte – 1r d’ESO (Òmnium Cultural)

-Miquel Puigbert (2n A): La defensa del monestir

Guanyador del VII Concurs Això Pinta Bé en la categoria d’ESO i Batxillerat (Diputació de Girona)

Tomeu Beltran (1r d’ESO), 1r premi del 41è concurs per a la joventut de l’Alt Empordà

L’alumne de 1r d’ESO Tomeu Beltran ha guanyat el 1r premi del 41è concurs de treballs literaris, socials i científics per a la joventut de l’Alt Empordà, organitzat per Òmnium Cultural en la categoria de conte – 1r d’ESO per la narració “Històries de l’avi Narcís”. L’edició d’aquest any del concurs estava dedicada a la figura de Narcís Monturiol.

Enhorabona!

Alumnes de 3r d’ESO al “Mapa de Ball: Carrers” Edició confinada

Alguns alumnes de 3r d’ESO participen a l’espectacle de dansa “Mapa de Ball: Carrers” (edició confinada), amb coreografia de Constanza Brncic, que s’ha estrenat avui, a les 19 h, a les plataformes Youtube i Facebook.

Es tracta d’una activitat que els alumnes preparen a l’institut des de les matèries d’Emprenedoria i Educació Física en col·laboració amb AGITART.

A més dels nostres alumnes, hi han participat d’altres dels instituts: Olivar Gran, Narcís Monturiol, Alexandre Deulofeu, Ramon Muntaner, Cendrassos i Illa de Rodes.